GOOMASS İLE KAZANIN

18 Mart 2013 Pazartesi

YAZI YAZARAK İNTERNETTEN PARA KAZANMA






Yazitör Ne demektir?
İnternet ve bilişimle ilgili temel bilgilerini kullanıp yazı yazma kabiliyetini işe dönüştüren kişilere verilen isimdir.

Iphone, ipad gibi akıllı mobil cihazınız mı var; otobüste, yolda, okulda, teneffüste, molada, boş vakitlerinizi makale yazı  yazarak kazanç sağlamak istermisiniz? İşte tam size uygun fikirlerinizi özgürce anlatabileceğiniz bir iş.

Yazitör STARTER eğitim setinin içeriğinde  neler bulunduruyor?
Yazitör STARTER (Yazı Yazarak Para Kazanmak isteyenler için Eğitim Seti) satın aldığınızda bu bilgilere sahip olursunuz:

1. 28 Sayfa Yeni Başlayanlar için dijital doküman
2. Adım adım Yazitör nasıl olunur anlatımı ve uygulamaları
3. Site-blog açmak, reklamlar ve reklam yerleşimi
4. Kolay, basit, anlaşılır anlatım diliyle sunum
5. Yazı yazmada püf noktalar
6. Sürpriz Hediyeler + Süper Bonus
7.  Ve daha fazlasını bulabileceğiniz bir eğitim seti.
Kaybedecek bir şeyiniz olmayacak!
Ürün kısa bir süreliğine indirimdedir. 

Ürün % 100 GARANTİLİDİR.
Buraya tıklayarak ürüne ulaşıp yazı yazarak para kazanabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı bekliyorum